Chicco Mother’s Day Campaign

Chicco’s new campaign for 2018’s Mother’s Day is signed by the agency Hill + Knowlton Strategies Portugal.

The campaign “No one sees me as my mother”, which portrays the unique and special way that only a mother knows her children, was conceived and produced by H + K, for the shop windows and social networks of the childcare brand.

With Núria Madruga, Rita Ferro Alvim, Rita Matos and Joana Paixão Brás as protagonists (four known Portuguese bloggers including Joana Brás, Senior Account Executive at H+K Portugal), Chicco’s latest campaign reveals moments of complicity between mothers and children through the lens of a professional photographer (Isabel Saldanha).

A campanha “Ninguém me vê como minha mãe”, que retrata a maneira única e especial pela qual apenas uma mãe conhece e vê os seus filhos, foi concebida e produzida pela H+ K Portugal para as montras e redes sociais da marca. 

Com a Núria Madruga, Rita Ferro Alvim, Rita Matos e Joana Paixão Brás como protagonistasa última campanha da Chicco revela momentos de cumplicidade entre mães e filhos através das lentes de uma fotógrafa profissional (Isabel Saldanha). 

Office: Lisbon